Nordic Blends online store

12 juli 2012

Nordic Blends in goodiebag Gestuz fashion show



Een aantal weken geleden ben ik benaderd door het Amsterdamse bedrijf Goodiebag Girl.
Of ik in was om mee te doen in de goodiebag tijdens de Gestuz-show op de Amsterdam Fashion Week. Die wordt gesponsord door Volvo en zij zochten leuke Scandinavische artikelen voor de gasten.
750 stuks.

Het mag duidelijk zijn dat ik daar een nachtje over moest slapen. 750 stuks...
Maar Nordic Blends doet mee!

Op 14 juli krijgen alle gasten van Volvo een goodiebag met coole beauty-artikelen en andere spannende verrassingen.
Wat Nordic Blends erin heeft gedaan, laat ik hier na de show zien. Wel kan ik verklappen dat er een geoliede samenwerking met Erika Tubbin aan vooraf is gegaan. Kenners van de webshop weten dan wel in welke richting ze moeten denken!

Gestuz is een Deens modelabel met een edgy collectie. "Gestuz is inspired by backstage rock 'n' roll life but with a hint of elegance and sweetness", aldus Gestuz. 

Volgende week breng ik verslag uit van de show!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten